Saturday, January 29, 2011

tentang saya .

assalamamualaikum ,
annyeong ,
hye hye .

:)) , saya nurul nadiah .
but lebih glamour nan nixname nad , haha .
boleh jugak panggil saya, missNAD .
selain toh , boleh jugak panggil saya , maknae nad nad . 
sebab*kat kelas saya paling muda .
ish , banyak plax celoteh saya an . hee . :))

saya baru jea 16 .
tinggal at sungai buloh .


untuk pengetahuan korang ,
nad still baru dalam blogging neh ,
tuh pon sebab KSYAPOP , yang ajar saya . thengs syiera :))

saya pon macam ksyapop .
saya memang ADDICT gela nan kpop .
hehe . XD

dorang toh terlalu cumel .
rasa macam nak suruh dorang jadi my bro jea .

:))
nak story neh ,
korang kene baca jugak ! haha 

at skul , saya ade 5 bestie :
shin as omma ,
adrina as appa ,
a'isy as gwiyeowo ,
dieyla as unique .
me as maknae .
but dorang cakap saya paling matang !
hish , *saket hati gela taw .

dorang selalu kutuk saya kaki POSINX .
senarnyep dorang jelez x pandai snap snap macam saya .
hahah c[: . kan kan ? hee :DD

but , walaupape pon dorang tetap PUJAAN HATIKU .
:DD . saranghae . chenta korang pai bila bila .
huu . dun jelez yea .


jum larh jadi FOLLOWER saya .
:)) . bole bertukar cerita n pendapat :))



psssttt * nad nak story mory sal someone yang penting dalam hati nad ,
              his , MR.MYSTERY . wait ya . . . 

No comments:

Post a Comment