Saturday, April 16, 2011

luahan hati saya ♥

sedar x sedar sebenarnya KIAMAT semakin menghampiri kita .
aku sedar sanad yang aku terlalu leka dengan dunia .
bile aku pikirpikir balik ,
aduhai ,
banyaknye dosa aku .
aku nak sanad bertaubat .
aku nak start new life .aku nak jadi nurul nadiah yg baru .
aku nak tutup aurat , aku xnak tertinggal solat , aku nak jaga adab aku , jaga percakapan aku n manymany more .
haish , banyak sungguh kekurangan aku neh .
:( :( takot sanad bile pikir azab at sana nanti . uargggghhhh !
aku memang nak gelaa ubah diriku neh .
korang tolong doa an 4 nad ye ?
semoga doa korang dapat buka an pintu hati nad .:)
insyaALLAH x lama lagi muncul nurul nadiah yang baru taw .
jangan terKEZUT suda laa yea . hee .
1st , aku akan jaga solat aku .
2nd , aku akan berJILBAB .
3rd , perkara yg seterusnya .....
aku memang nak ubah 100% diri aku ..
hopefully berjaya . 


next story ---------------

bila laa giliran aku nak g asrama neh :(
azim da dapat . T.T
sedih laa gak coz baru jep nak kenalkenal nan dye .
tapii , dye da nak BERAM , hope dye x lupa aku n my classmate .
T.Taku nak sanad g sbp T.T
nk sesanad T.T .
sedih gelaa ouhh . rasa macam nak nanes jep T.T
aku x pat fokus gelaa bila tau azim da dpt MRSM .
bukan sebab aku sedih dye nak BERAM ,
tapi sedih coz aku xpat ag nak g sbp T.T
yg beshnyep coz kebanyakkan memb aku x bagi aku g sbp .
hahhahahah ♥ ♥ ♥



-----------------------------------






3 comments:

  1. woit minah.....aq gerenti hujung tahun baru ko dpt surat mask asrama...wahahaha....btw sejak bler lak ko jd ulama' x bertauliah nie


    p/s bler ko nak follow aq hah??

    ReplyDelete
  2. ala .. patotnyep kau bagi semangat at aku nak berubah meh !

    ReplyDelete