Saturday, March 12, 2011

AKU BUKAN MILIK SI DIA LAGI .

hmmm ,
aku da break up nan my mr.mystery .
aku ambil risiko mnx break time minggu exam .
malam khamis . esok toh paper bio n chemist .
gelaa an ?
hmm , maybe bukan jodoh ktorang .
aku nak fokus nan study aku pas neh .
insyaALLAH kalau ade jodoh lepas SPM dapat ar jumpa .
ip xde , xde laa .
dye baek sanad . terlalu baek . tapi masa depan aku lagi penting .
dengar cm selfish an ?
but , it is true . :(


sekarang , aku da xnak coup lagi .
aku nak serious in my study .
thats my future rite ?
hmm , maap an saya sebab x tepati ayat yang saya tulis di post dibawah ini .


syukur gelaa coz sekarang aku lebih yakin n berani nak berdepan dengan dye .
xtao nak dari mana datangnya kekuatan ni .
thanks ya ALLAH .
:))
study is the most important in our life :)



No comments:

Post a Comment