Friday, March 18, 2011

warna marni :)

hm ,
sedar x sedar da agak lama aku x update .
bukan x nak ,
but masa sangat jelez dengan aku .
memang x sempat gelaa .
rasa macam nak undur balik masa f3 . 
walaupon banyak kenangan pahit .
but , homework x banyak :) hee .
hm , penat jugak an blogging neh :) haha
* padan muka kau ! gatal sanad nak berBLOG .


aduhai ,
penatnyep cuti neh .
nama je cuti but homework setinggi langit .
:( eventhough , before cuti ade exam tapiiii ...
masih sempat cikgu bagi homework :( .
tension tension .


satu homework pon aku x sentuh lagi .
malas ar .
malam neh jep laa aku mulakan operasi membanteras homework
haha xD .
malas ar nak sekolah x)


btw , best gelaa dapat ngedate with my honey, ADILA .
hari rabu ktowang keluar bersama-sama .
bahagianyep saat toh . but a'isy x join .
aku da try contact dye . but dye x angkat .
tade rezeki kot .
dye makin cantik lorhh . haha xD 
padan muka SHIN n AD selalu buli aku ! haha .


p/s : blog aku suda berubah nama . hee . mau bagi lebih istimewa haha xD kononnya !
eh eh ! nak promote neh ! jum ramai-ramai pergi cinema .
tengok movie , HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA .
siyez best gelaa . aku plak yang rasa berSEMANGAT TERLEBIH .
1st aku minat movie made by KRU . pecah record taww . hahah .
apa lagi MARI MENONTON :) rugi kalau x pergi .

No comments:

Post a Comment